Casebeskrivelse: Lej1soundboks

Med SignIt kan Lej1soundboks hurtigere og nemmere udleje soundbokse og samtidig reducere svind

OPRET KONTO

Opret din gratis Go Solo konto på kun 2 minutter. Der er ingen binding eller abonnement.

1x1-00ffff7f.png

Beskrivelse: 

Hos Lej1soundboks har de en klar mission: At skabe værdi for musikelskere. De to stiftere, Arthur og Laust, har et stærkt ønske om at levere en god musikoplevelse og service med udlejning af soundbokse. Fra private fester og arrangementer til store festivaler leverer Lej1soundboks høj kvalitetslyd til alle lejligheder.

Udfordringen:

I takt med en stigende popularitet og efterspørgsel oplevede de samtidig en stigende udfordring i form af tabte soundbokse. Med deres tidligere løsning kunne de ikke med garanti se, hvem der reelt set var registreret som lejere, hvilket førte til svind i deres beholdning. De oplevede herefter, at en række af deres soundbokse aldrig fandt deres vej tilbage, og de to stiftere måtte derfor se sig om efter en ny løsning til at hjælpe dem med registrering af lejere og underskrift af aftaler.

 

 

Løsningen: 

Lej1soundboks kom i kontakt med os omkring en digital løsning, og efter et onlinemøde med en demonstration af vores løsning, oprettede de kort efter en konto. I dag kan de hurtigere og mere gnidningsfrit udleje soundbokse til festivaler og private arrangementer med en væsentligt mindre risiko for tab af materiel. 

Værdiskabelse:

Samtidig får de en bedre registrering af lejere via deres digitale ID’er som NemID og MitID. Fremover kan Lej1soundboks nyde en digital løsning, der ikke blot hjælper dem med den administrative del af udlejningen. Med SignIt skal de nu bruge færre ressourcer på at følge op på aftaler og lejere. I stedet kan de bruge krudtet på det, der virkelig betyder noget for dem: At sparke gang i festen og give deres kunder en mageløs musikoplevelse.

 

Besøg Lej1soundboks allerede i dag og giv din næste fest eller festival den helt rette lyd.

 

Kontakt os allerede i dag og hør, hvordan vi kan hjælpe dig og din virksomhed med at få mere ud af dagen:

Kort fortalt:

  • Digital administration
  • Hurtigere udlejning
  • Nemmere betjening
  • Bedre registrering
  • Reduceret svind

Underskriv nemt dokumenter med MitID eller eIDAS-signaturer

Ét-Trins Upload: Oplad ét eller Flere PDF- eller Word-Dokumenter til Digital Underskrift på op til 25 mb filstørrelse og bevar 100% original dokument format.

Vælg op til 25 modtagere, der skal have adgang til filerne og underskrive med MitID eller globale signaturer efter behov

Sæt en deadline for, hvornår man kan se filerne og underskrive digitalt og indstil automatiske påmindelser

Vælg standard eller specialtilpassende email eller SMS skabeloner og tilføj besked til modtagere

Afsend dokumenterne til deling og digital underskrift i hele verden med email eller SMS med avanceret SPAM beskyttelse

Danskerne er glade for MitID Overgangen til MitID har været en succes.

Kun hver femte bruger er utilfreds med løsningen, der nu står for 95 procent af alle transaktioner.

kilde: Inputmag.dk

Digitaliseringsstyrelsen udtaler

Tal og statistik

Vi er utroligt glade og stolte over at mere end 50000 personer og virksomheder i Danmark allerede har valgt Signit.dk 

Søren Laursen

Direktør - SignIt.dk

Der er også relativt høj tiltro til MitID. 64 pct. siger, at de oplever MitID som sikkert at bruge, og 75 pct. er trygge ved at bruge det. 64 pct. finder MitID nemt at bruge, og 56 pct. finder det hurtigt at bruge.

 

Kilde: Målingen er gennemført af Peytz&Co for Nets DanID A/S

Nemt at anvende og lejerne er glade for løsningen. MitID fungerer godt især ved underskrivning af lejekontrakter.



Palle Eriksen

PE Regnskaber

At sende skolekontrakter og elevstøtte med signit.dk er nemt og hurtigt. MitID fungerer godt. Nu slipper jeg for, at lede efter kontrakterne i ringbind.



Mette Ibsen

Den danske Design- og Håndværksefterskole

Upload af dokumenter og bilag er nemt og man kan samle flere underskrivere til et dokument



Brian Klausen

Thy-Mors Energi

Opret din konto og send dit første dokument inden for 2 minutter