Har du brug for hjælp med Signit?

Få hurtig svar her på siden

Har du spørgsmål til dit abonnement eller behov for teknisk support? Er du nysgerrig efter at vide mere om Signit, og hvordan du kan få mere ud af din investering? Eller kunne du tænke dig at vide mere om dine muligheder med Signit som både afsender og modtager? Så er denne side et fantastisk sted at begynde.

Her har vi nemlig samlet en række af de mest hyppige henvendelser fra vores brugere og kunder, så du hurtigt og nemt kan danne dig et overblik og finde svaret på dit/dine spørgsmål. Siden opdateres løbende på baggrund af jeres værdifulde indsigter og feedback. Savner du inspiration, eller kunne du tænke dig at vide, hvordan du kommer godt fra start, har du også mulighed for at tjekke vores nyttige hjælpevideoer.

Hvis du imod forventning ikke kan finde svaret her eller blandt vores videoer, er du mere end velkommen til at rette henvendelse til os på help@signit.dk, hvor vi vil besvare dit spørgsmål hurtigst muligt. Har du feedback eller anden indsigt, som du ønsker at dele med os, hører vi gerne fra dig.

Ofte stillede spørgsmål
1
Som modtager af aftaler

Jeg har forsøgt flere gange, men jeg kan hverken logge på eller underskrive aftalen, hvad gør jeg?

Der kan være flere årsager, men det kan skyldes, at dit CPR-nummer blev indtastet forkert, da aftalen blev oprettet og sendt til dig. Tag derfor kontakt til afsender og valider dit CPR-nummer. Fortsætter fejlen, kan du med fordel kontakte os via help@signit.dk. Alternativt kan det skyldes en fejl med dit NemID/MitID, hvor vi i de tilfælde henviser til NETS.

Hvad modtager jeg, når jeg modtager dokumenter og aftaler med Signit?

Du modtager en mail fra os med et link til dokumentet eller aftalen, som du herfra kan underskrive med dit NemID eller MitID.
Værd at bemærke er, at vi ikke sender selve dokumentet eller vedhæftede bilag af hensyn til både fortrolighed og sikkerhed.

Får jeg besked, hvis afsender sletter en aftale eller annullerer underskrivningen?

Du vil modtage en mail om, at afsender har slettet sin kopi af aftalen eller annulleret underskrivningen. Hvis du har underskrevet og oprettet en konto ved Signit, vil din kopi stadig være tilgængelig på kontoen. Har du ikke en konto, vil dokumentet kun være tilgængelig i 60 dage, inden den slettes.

Jeg har ikke modtaget mailen fra Signit. Hvad kan det skyldes?

Det kan skyldes op til flere ting, men mailen er sandsynligvis landet i en spamindbakke eller sendt til en forkert mailadresse.

Hvad kan jeg gøre, hvis jeg ikke kan finde min aftale?

Hvis du ikke kan finde en specifik aftale, kan det skyldes, at du har modtaget aftalen via en anden mailadresse end den, du brugte til at oprette din SignIt-konto med. Er det tilfældet, kan du logge på signit.dk og tilføje mailadressen, så aftalen tilføjes din konto.

Alternativt kan årsagen være, at du har et filter aktivt. Du har nemlig mulighed for at filtrere dine aftaler, så du hurtigere kan finde de relevante dokumenter. Er aftalen ikke til at finde, kan du vælge "Alle" i dropdown-menuen over listen med dine aftaler.

2
Kom godt fra start

Skal jeg oprette/have en konto hos Signit for at kunne underskrive?

Nej, du behøver ikke at have eller oprette en konto hos Signit for at kunne underskrive.

Hvordan opretter jeg en konto?

Det er hurtigt og nemt at oprette en konto hos Signit. Med enten dit NemID eller MitID ved hånden kan du inden for 5 minutter have oprettet en konto og sende dit første dokument til underskrift.

Opret konto her

Hvor kan jeg læse mere om jeres produkter?

Du kan læse mere om vores løsninger og finde den helt rigtige til dig og/eller din virksomhed her.

Hvordan virker Signit og digitale signaturer?

Helt overordnet set bruger vi NemID, og inden længe også MitID, til at underskrive aftaler og dokumenter. Du kan læse meget mere om, hvordan det virker her.

Mangler du stadig hjælp?

Live chat

ligger i højre bund