Som modtager af aftaler

Jeg har forsøgt flere gange, men jeg kan hverken logge på eller underskrive aftalen, hvad gør jeg?

Der kan være flere årsager, men det kan skyldes, at dit CPR-nummer blev indtastet forkert, da aftalen blev oprettet og sendt til dig. Tag derfor kontakt til afsender og valider dit CPR-nummer. Fortsætter fejlen, kan du med fordel kontakte os via help@signit.dk. Alternativt kan det skyldes en fejl med dit NemID/MitID, hvor vi i de tilfælde henviser til NETS.

Hvad modtager jeg, når jeg modtager dokumenter og aftaler med Signit?

Du modtager en mail fra os med et link til dokumentet eller aftalen, som du herfra kan underskrive med dit NemID eller MitID.
Værd at bemærke er, at vi ikke sender selve dokumentet eller vedhæftede bilag af hensyn til både fortrolighed og sikkerhed.

Får jeg besked, hvis afsender sletter en aftale eller annullerer underskrivningen?

Du vil modtage en mail om, at afsender har slettet sin kopi af aftalen eller annulleret underskrivningen. Hvis du har underskrevet og oprettet en konto ved Signit, vil din kopi stadig være tilgængelig på kontoen. Har du ikke en konto, vil dokumentet kun være tilgængelig i 60 dage, inden den slettes.

Jeg har ikke modtaget mailen fra Signit. Hvad kan det skyldes?

Det kan skyldes op til flere ting, men mailen er sandsynligvis landet i en spamindbakke eller sendt til en forkert mailadresse.

Hvad kan jeg gøre, hvis jeg ikke kan finde min aftale?

Hvis du ikke kan finde en specifik aftale, kan det skyldes, at du har modtaget aftalen via en anden mailadresse end den, du brugte til at oprette din SignIt-konto med. Er det tilfældet, kan du logge på signit.dk og tilføje mailadressen, så aftalen tilføjes din konto.

Alternativt kan årsagen være, at du har et filter aktivt. Du har nemlig mulighed for at filtrere dine aftaler, så du hurtigere kan finde de relevante dokumenter. Er aftalen ikke til at finde, kan du vælge "Alle" i dropdown-menuen over listen med dine aftaler.