Send fra egen emailadresse
På Signit.dk er det muligt at sende på vegne af ens egen emailadresse* i stedet for Signit.dk egen email adresse. F.eks.
"no-reply@mitfirma.dk"
For at I kan dette skal I skrive til help@signit.dk og bestille en kundespecifik email adresse. Det koster 950 kr. i et opsætningsgebyr.
Så snart I har sendt emailadressen I vil benytte til os vil I indenfor kort tid modtage et link fra Amazon AWS. Som ser sådan her ud:
https://www.screencast.com/t/IDrRbrtVB5iK
(Se skærmbillede)
I skal klikke på URL’en for at godkende at vi må sende på vegne af deres email adresse for at undgå spam.
Så snart I har klikket på dette link kan I begynde at sende fra denne email adresse.
Husk at man kan ændre på afsender email adressen under Email skabeloner som I finder under "kontiindstillinger".
*Det kræver en Firma Plus eller Enterprise version. Det er ikke muligt med en Go Solo at tilknytte egen email adresse.