Send fra egen emailadresse

På Signit.dk er det muligt at sende på vegne af ens egen emailadresse* i stedet for Signit.dk egen email adresse. F.eks.

"no-reply@mitfirma.dk"

For at I kan dette skal I skrive til help@signit.dk og bestille en kundespecifik email adresse. Det koster 950 kr. i et opsætningsgebyr. 

Så snart I har sendt emailadressen I vil benytte til os vil I indenfor kort tid modtage et link fra Amazon AWS. Som ser sådan her ud:

https://www.screencast.com/t/IDrRbrtVB5iK

(Se skærmbillede)

I skal klikke på URL’en for at godkende at vi må sende på vegne af deres email adresse for at undgå spam.

Så snart I har klikket på dette link kan I begynde at sende fra denne email adresse.

Husk at man kan ændre på afsender email adressen under Email skabeloner som I finder under "kontiindstillinger". 

 

*Det kræver en Firma Plus eller Enterprise version. Det er ikke muligt med en Go Solo at tilknytte egen email adresse.