SignIt arkiv til underskrevne dokumenter
Alle (privat som erhverv) som underskriver et dokument med SignIt, får tilbudt et gratis arkiv.
Herved sikrer vi at alle nemt kan finde de dokumenter som de har underskrevet.

Eksempel: Dine kunder, samarbejdspartnere o.l. får tilbudt et gratis krypteret arkiv, så de altid ved hvor de kan finde de underskrevne dokumenter.

Benytter nogle af disse virksomheder, sig af SignIt, vil de modtage dokumenterne til underskrift i deres SignIt løsning, og underskrevne dokumenter vil efterfølgende være i virksomhedens SignIt arkiv.

Hvor er de dokumenter som jeg har underskrevet?
Log in på din SignIt konto, og du vil få adgang til dit SignIt arkiv.

Har du både en privat SignIt konto og en firma konto, kan du nemt skifte mellem disse to konti, uden at skulle logge ind igen, og finde de underskrevne dokumenter som du har underskrevet.

Har du underskrevet som privat person, vil du finde dine dokumenter under privat.

Har du underskrevet som medarbejder i en virksomhed, så vil du finde dokumenterne under firma
 

Hvor er de dokumenter som er blevet underskrevet i min virksomhed?
Alle dokumenter som bliver underskrevet af dig som medarbejder i en virksomhed, vil du kunne finde ved at logge ind på SignIt.dk, og vælg firma. Her vil du alt efter hvilke rettigheder, at virksomhedens SignIt administrator har givet dig, kunne se alle de dokumenter som du og dine kolleger har underskrevet i arkivet eller de dokumenter der afventer underskrift i indbakken.

Hvor er de dokumenter som mine kolleger har underskrevet?
I arkivet finder du alle aftaler som du og dine kolleger har underskrevet. Dog kan den medarbejder der er jeres SignIt administrator, administere hvem af jer brugere, der kan se hvilke dokumenter.

Herudover er der et filter, som sorter alt efter hvem der har underskrevet.
Har du mange dokumenter, så brug funktionen søg, hvor du både kan søge på dokument navn, filnavn og indhold i dokumentet.