background image

Priser

Du kan altid opgradere eller nedgradere din aftale.
Slip for høje forudbetalinger, uigennemskuelige betalingsmodeller og lange bindinger.

1 Abonnement 2 Underskrifter 3 NemID Login 4 Opret konto

Firma Plus

Ingen binding - Flere brugere

25 gratis NemID underskrifter ved oprettelse
69 dkk - ,

pr. måned pr. bruger inkl. unik branding og brugerstyring

Vælg

  • Underskriv PDF, EXCEL og WORD filer
  • Fra 4,75 kr. pr. NemID underskrift
  • Office 365 - Send fra Microsoft Word og Outlook
  • Underskriv i Norden (Norge - Sverige - Finland) + 10 kr. tillæg pr. stk. (faktureres som et ekstra tillæg pr. underskrift)
  • Underskriv med Pas (Globalt med biometriske pas) + 20 kr. tillæg pr. stk. (faktureres som et ekstra tillæg pr. underskrift)
  • Underskriv med MitID - Eneste i Danmark!
  • Kontaktbog
  • Dokument arkiv på 10 GB
  • CPR og SMS kode validering før dokument vises til underskrift + 2,50 kr. pr. stk. + moms
  • SMS notifikation + 1,95 kr. pr. stk + moms
  • Unik design og branding til virksomheden
  • Gratis introduktionskursus
  • Brugerstyring og virksomhedskonto
  • Mulighed for at underskrive i bestemt rækkefølge
  • Support via telefon, helpdesk og videomøder
  • Tillægsmoduler
  • GDPR data administration + 149 kr. pr. måned pr. bruger (flere end 5 brugere kontakt os)
  • Ubegrænset email skabeloner + 49 kr. pr. måned
  • Massedistribution til mange underskrivere + 49 kr. pr. måned pr. bruger
  • Skabelonbaseret brevfletning + 49 kr. pr. måned pr. bruger
  • Påmindelser + 49 kr. pr. måned
  • E-boks integration + 49 kr. pr. måned pr. bruger + 3000 kr. i oprettelse
  • Microsoft CRM integrationsmodul + 49 kr. pr. måned pr. bruger
  • Google Drive integrationsmodul + 49 kr. pr. måned pr. bruger + moms
  • Dropbox integrationsmodul + 49 kr. pr. måned pr. bruger + moms
  • Multi Support Next integrationsmodul - Kontakt os for pris
  • Windows AD/ADFS + 249 kr. pr. måned
  • IMS arkiv standard integration - kontakt os
  • Udvidet supportaftale (SLA) - 499 kr. pr. bruger pr. måned
  • Web service bruger til integration af eksterne systemer + 299 kr. pr. måned
  • Formularer med 12 måneders gratis support + 4999 kr. pr. stk pr. år inkl. opsætning efter ønske
  • Automatisk opfølgning + 49 kr. pr. måned pr. bruger

Vælg

Enterprise

Koncernløsning + mulighed for unik integration

Inkl. e-Boks integration
4995 dkk - ,

pr. måned - ubegrænset antal brugere inkl. E-boks notificering

Vælg

  • Underskriv PDF, EXCEL og WORD filer
  • Fra 1 kr. pr. NemID underskrift
  • Office 365 - Send fra Microsoft Word og Outlook
  • Underskriv i Norden (Norge - Sverige - Finland) + 10 kr. tillæg pr. stk. (faktureres som et ekstra tillæg pr. underskrift)
  • Underskriv med Pas (Globalt med biometriske pas) + 20 kr. tillæg pr. stk. (faktureres som et ekstra tillæg pr. underskrift)
  • Underskriv med MitID - Eneste i Danmark!
  • Kontaktbog
  • Ubegrænset dokument arkiv
  • CPR og SMS kode validering før dokument vises til underskrift + 2,50 kr. pr. stk. + moms
  • SMS notifikation + 1,95 kr. pr. stk + moms
  • Unik design og branding til virksomheden
  • Gratis introduktionskursus
  • Brugerstyring med avanceret grupperettighedsstyring
  • Mulighed for at underskrive i bestemt rækkefølge
  • Alle funktioner som findes i Ekspres og Firma Plus
  • E-boks notificering
  • Ubegrænset email skabeloner
  • GDPR data administration
  • Active Directory (AD/ADFS)
  • Massedistribution til mange underskrivere
  • Skabelonbaseret brevfletning
  • Ubegrænset formularer
  • Påmindelser
  • Web service til integration af eksterne systemer
  • Inkl. licenser til søster-og datterselskaber i hele Norden
  • Udvidet supportaftale + telefon support (SLA)
  • Automatisk opfølgning
  • Support via telefon, helpdesk og videomøder
  • Tillægsmoduler
  • Microsoft CRM integrationsmodul + 49 kr. pr. måned pr. bruger
  • Google Drive integrationsmodul + 49 kr. pr. måned pr. bruger + moms
  • Dropbox integrationsmodul + 49 kr. pr. måned pr. bruger + moms
  • Multi Support Next integrationsmodul - Kontakt os for pris
  • IMS arkiv standard integration - kontakt os
  • Formularer med 12 måneders gratis support + 4999 kr. pr. stk pr. år inkl. opsætning efter ønske
  • On premise (Egen server) - kontakt os

Vælg

4,5 mio. borgere har NemID med offentlig digital signatur. 
NemID har samlet set været anvendt mere end 3 milliarder gange.

Digitaliseringsstyrelsen udtaler

Tal og statistik

85 pct. af danskerne er tilfredse eller meget tilfredse med NemID. Læs mere om NemID og se offentlige tilgængelige statistikker

 

Nemt at anvende og lejerne er glade for løsningen. Nemid fungerer godt især ved underskrivning af lejekontrakter.



Palle Eriksen

PE Regnskaber

At sende kontrakter med signit.dk er nemt og hurtigt. Nemid fungerer godt. Nu slipper jeg for, at lede efter kontrakterne i ringbind.



Lene Adelheid Jensen

Loveastray.dk

Upload af dokumenter og bilag er nemt og man kan samle flere underskrivere til et dokument



Brian Klausen

Thy-Mors Energi

Opret din konto og send dit første dokument inden for 5 minutter