background image

Priser

Du kan altid opgradere eller nedgradere din aftale.
Slip for høje forudbetalinger, uigennemskuelige betalingsmodeller og lange bindinger. Alle priser er eksklusiv moms.

1 Abonnement 2 Underskrifter 3 MitID Login 4 Opret konto

Firma Plus

Inkl. support - Flere brugere

10 gratis MitID underskrifter ved oprettelse
99 dkk - ,

pr. måned pr. bruger inkl. unik branding og brugerstyring

Vælg

  • Underskriv PDF og WORD filer
  • Fra 4,75 kr. pr. MitID privat underskrift pr. dokument
  • Send fra Microsoft Word og Outlook
  • Underskriv i Nordeuropa (Tyskland - Norge - Sverige - Finland) + 20 kr. tillæg pr. stk. (faktureres som et ekstra tillæg pr. underskrift)
  • Underskriv med Pas (Globalt med biometriske pas) + 20 kr. tillæg pr. stk. (faktureres som et ekstra tillæg pr. underskrift pr. dokument)
  • Kontaktbog
  • Dokument arkiv på 10 GB
  • MitID Erhverv underskriftstillæg 5 kr
  • CPR og SMS kode validering før dokument vises til underskrift + 2,50 kr. pr. stk.
  • SMS notifikation + 1,95 kr. pr. stk
  • Unik design og branding til virksomheden
  • Gratis introduktionskursus
  • Brugerstyring og virksomhedskonto
  • Mulighed for at underskrive i bestemt rækkefølge
  • Support via email, helpdesk og videomøder
  • Tillægsmoduler
  • GDPR data administration + 149 kr. pr. måned pr. bruger (flere end 5 brugere kontakt os)
  • Ubegrænset email skabeloner + 49 kr. pr. måned
  • Massedistribution til mange underskrivere + 49 kr. pr. måned pr. bruger
  • Skabelonbaseret brevfletning + 49 kr. pr. måned pr. bruger
  • Påmindelser + 49 kr. pr. måned
  • E-boks/Digital Post integration + 2495 kr. pr. måned + 4995 kr. i oprettelse
  • Microsoft CRM integrationsmodul + 49 kr. pr. måned pr. bruger
  • Google Drive integrationsmodul + 49 kr. pr. måned pr. bruger
  • Dropbox integrationsmodul + 49 kr. pr. måned pr. bruger
  • Multi Support Next integrationsmodul - Kontakt os for pris
  • Aftalehistorik + 69 kr. pr. måned pr. bruger
  • IMS arkiv standard integration - kontakt os
  • Udvidet supportaftale (SLA) - 499 kr. pr. bruger pr. måned
  • Web service bruger til integration af eksterne systemer + 299 kr. pr. måned
  • Formularer med 12 måneders gratis support + 4999 kr. pr. stk pr. år inkl. opsætning efter ønske
  • Automatisk opfølgning + 49 kr. pr. måned pr. bruger
  • Modtager roller + 99 kr. pr. måned pr. bruger

Vælg

Enterprise

Koncernløsning med API support og modulpakke

Premium support
4995 dkk - ,

pr. måned - ubegrænset antal brugere og modulpakke

Vælg

  • Underskriv PDF og WORD filer
  • Fra 1 kr. pr. MitID privat underskrift pr. dokument
  • Send fra Microsoft Word og Outlook
  • Underskriv i Nordeuropa (Tyskland - Norge - Sverige - Finland) + 20 kr. tillæg pr. stk. (faktureres som et ekstra tillæg pr. underskrift)
  • Underskriv med Pas (Globalt med biometriske pas) + 20 kr. tillæg pr. stk. (faktureres som et ekstra tillæg pr. underskrift pr. dokument)
  • Kontaktbog
  • Ubegrænset dokument arkiv
  • MitID Erhverv underskriftstillæg 5 kr
  • CPR og SMS kode validering før dokument vises til underskrift + 2,50 kr. pr. stk.
  • SMS notifikation + 1,95 kr. pr. stk
  • Unik design og branding til virksomheden
  • Gratis introduktionskursus
  • Brugerstyring med avanceret grupperettighedsstyring
  • Mulighed for at underskrive i bestemt rækkefølge
  • Aftalehistorik
  • Alle funktioner som findes i Ekspres og Firma Plus
  • Digital Post/E-boks notificering
  • Ubegrænset email skabeloner
  • Active Directory (AD/ADFS)
  • Massedistribution til mange underskrivere
  • Skabelonbaseret brevfletning
  • Ubegrænset formularer
  • Påmindelser
  • Web service til integration af eksterne systemer
  • Inkl. licenser til søster-og datterselskaber i hele Norden
  • Udvidet supportaftale + telefon support (SLA)
  • Automatisk opfølgning
  • Support via email, helpdesk og videomøder
  • Modtager roller
  • Tillægsmoduler
  • Microsoft CRM integrationsmodul + 49 kr. pr. måned pr. bruger
  • Google Drive integrationsmodul + 49 kr. pr. måned pr. bruger
  • Dropbox integrationsmodul + 49 kr. pr. måned pr. bruger
  • Multi Support Next integrationsmodul - Kontakt os for pris
  • IMS arkiv standard integration - kontakt os
  • Formularer med 12 måneders gratis support + 4999 kr. pr. stk pr. år inkl. opsætning efter ønske
  • On premise (Egen server) - kontakt os
  • NemLog-in Identifikation og Signering - Kontakt os

Vælg

Danskerne er glade for MitID Overgangen til MitID har været en succes.

Kun hver femte bruger er utilfreds med løsningen, der nu står for 95 procent af alle transaktioner.

kilde: Inputmag.dk

Digitaliseringsstyrelsen udtaler

Tal og statistik

Vi er utroligt glade og stolte over at mere end 50000 personer og virksomheder i Danmark allerede har valgt Signit.dk 

Søren Laursen

Direktør - SignIt.dk

Der er også relativt høj tiltro til MitID. 64 pct. siger, at de oplever MitID som sikkert at bruge, og 75 pct. er trygge ved at bruge det. 64 pct. finder MitID nemt at bruge, og 56 pct. finder det hurtigt at bruge.

 

Kilde: Målingen er gennemført af Peytz&Co for Nets DanID A/S

Nemt at anvende og lejerne er glade for løsningen. MitID fungerer godt især ved underskrivning af lejekontrakter.



Palle Eriksen

PE Regnskaber

At sende skolekontrakter og elevstøtte med signit.dk er nemt og hurtigt. MitID fungerer godt. Nu slipper jeg for, at lede efter kontrakterne i ringbind.



Mette Ibsen

Den danske Design- og Håndværksefterskole

Upload af dokumenter og bilag er nemt og man kan samle flere underskrivere til et dokument



Brian Klausen

Thy-Mors Energi

Opret din konto og send dit første dokument inden for 2 minutter