Kontakt support

Hvis du oplever problemer eller har spørgsmål, så kan du kontakte os via help@signit.dk og vi vil kontakte dig hurtigst muligt.

Hvis du har glemt brugernavn eller kodeord til NemID så kan du få hjælp ved at klikke her:

https://service.nemid.nu/dk-da/nemid/bruger-id_og_adgangskode/glemt_adgangskode/

Gratis værktøjer til online hjælp. 

Der er nogle gratis værktøjer, som kan gøre det nemmere, både for dig og vores support team at afhjælpe problemet.

Teamviewer:
Er et lille program, som du installerer på din computer. Teamviewer giver dig et ID og et Password. Dette ID og Password, skal du oplyse til vores support team, hvorved at de kan se dit skærmbillede på den enhed hvor du har installeret Teamviewer. Da support teamet nu kan se hvad du ser og følge hvad du gør, så kan de nemt supportere dig, så du hurtigt er kørende igen. Teamviewer gør også at de kan styre din cursor og vise dig hvad eller hvordan du skal gøre en given funktion. Når de afbryder Teamviewer forbindelsen til din computer, så slettes ID og password automatisk.

Klik her for at downloade Teamviewer gratis

Skype:  
Er et program, som du installerer på din computer. Skype gør at du kan chatte, eller snakke med support teamet via din online forbindelse, og du kan dele dit skærmbillede, så support teamet nøjagtigt kan se hvad du ser på din skærm.

Klik her for at downloade Skype gratis