Med ansvaret for virksomhedens personale er HR en væsentlig ressource. Det store ansvar fordrer samtidig de helt rette værktøjer til at løse de mange opgaver.

 

Arbejdsglæde, trivsel og faglige karrieremuligheder bliver i stigende grad prioriteret blandt virksomheder og medarbejdere, og i denne forbindelse spiller HR en nøglerolle. Med ansvaret for bl.a. MUS-samtaler og medarbejdertilfredshedsundersøgelser er HR central for medarbejderens velvære. De håndterer også en lang række funktioner som f.eks. håndtering af kontrakter og aftaler om bl.a. ansættelsesforhold, tavshedspligt og overholdelse af GDPR.

 

Når en ny medarbejder ansættes, sørger de bl.a. for, at den nye ansat modtager de rette dokumenter, aftaler og kontrakter til underskrift. I mange virksomheder er det almindeligt, at disse udskrives på papir og fysisk underskrives af den nye medarbejder, men sæt det kunne gøres anderledes og bedre for alle parter?

 

Læs også, hvordan DK-Tømrer fik forbedret deres rekruttering med SignIt ved at klikke her

 

Med SignIt får du det helt rette værktøj til at hjælpe dig og dine kolleger med at håndtere dokumenter og aftaler. Her får du nemlig en samlet løsning, der kan afsende, underskrive og arkivere aftaler og kontrakter fuldstændigt digitalt. Når en ny medarbejder ansættes, kan du trygt uploade og sende ansættelseskontrakten via SignIt til modtagerens mail. Forbindelsen er naturligvis sikret og krypteret med teknologier udviklet af NETS. Den nye medarbejder kan herefter læse og underskrive sin kontrakt på enten mobiltelefon, computer eller tablet digitalt med sit NemID, MitID eller pas.

 

Når medarbejderen har underskrevet ansættelseskontrakten, får du direkte besked om det via email, hvorefter kontrakten automatisk gemmes i jeres digitale arkiv. Her kan du nemt og hurtigt danne dig et overblik og finde specifikke kontrakter efter behov og relevans. Den nye medarbejder får også en digital kopi af kontrakten, som kan gemmes lokalt på egen enhed. Har eller opretter medarbejderen en SignIt-konto, vil kontrakten tilsvarende automatisk gemmes på dennes konto.

 

Med SignIt kan du hurtigt og let sende, underskrive samt få underskrevet og arkivere aftaler og dokumenter med de seneste sikkerhedsteknologier og krypteringer. Medarbejderne kan bekvemt læse og underskrive aftalen på deres foretrukne enhed, når det passer dem. Da det hele foregår digitalt, er der ingen fysisk udveksling mellem HR og den nye medarbejder, så alle parter sparer dermed tid og ressourcer, der kan bruges på andet i onboardingprocessen.

 

Kontakt os allerede i dag og hør om dine muligheder med digitale underskrifter:

 

Kort fortalt:

  • Digitalt HR-værktøj
  • Nem kontrakthåndtering
  • Hurtigere rekruttering
  • Forbedret onboarding
  • Brugervenligt og effektivt
  • Sikkert og krypteret
  • Digitalt arkiv

Få nemt underskrevet dokumenter med MitID eller NemID

Upload dit PDF-, word- eller excel-dokument, der skal sendes sikkert og underskrives digitalt

Vælg de modtagere, der skal have adgang til filerne og underskrive med NemID eller Nordiske signaturer

Sæt en deadline for, hvornår man kan se filerne og underskrive digitalt

Tilføj besked til modtagere

Afsend dokument til deling og digital underskrift i hele Norden

4,5 mio. borgere har NemID med offentlig digital signatur. 
NemID har samlet set været anvendt mere end 3 milliarder gange.

Digitaliseringsstyrelsen udtaler

Tal og statistik

85 pct. af danskerne er tilfredse eller meget tilfredse med NemID. Læs mere om NemID og se offentlige tilgængelige statistikker

 

Nemt at anvende og lejerne er glade for løsningen. Nemid fungerer godt især ved underskrivning af lejekontrakter.



Palle Eriksen

PE Regnskaber

At sende kontrakter med signit.dk er nemt og hurtigt. Nemid fungerer godt. Nu slipper jeg for, at lede efter kontrakterne i ringbind.



Lene Adelheid Jensen

Loveastray.dk

Upload af dokumenter og bilag er nemt og man kan samle flere underskrivere til et dokument



Brian Klausen

Thy-Mors Energi

Opret din konto og send dit første dokument inden for 5 minutter