Nu kan du oprette og sende automatiske påmindelser og opfølgninger til dine underskrivere.

 

Det har aldrig været nemmere at sende og modtage filer og dokumenter end i dag. Nutidens digitale muligheder har åbnet for kommunikationen og fjernet de tidligere fysiske barrierer på tværs af både by- og ikke mindst landegrænser. Inden for få minutter kan du såmænd oprette og sende en kontrakt til en virksomhed i udlandet og tilmed få svar kort efter.

Nogle gange kan svaret imidlertid lade sig vente på sig, og i disse tilfælde kan det være til stor hjælp at sende en påmindelse til dine underskrivere. Særligt en automatisk påmindelse, og det er netop dét, som vi har arbejdet ihærdigt på og er begejstrede for at præsentere i dag.

Som noget nyt kan du nemlig oprette automatiske påmindelser, så du kan være sikker på, at du får svar i rette tid. Vi kalder det "Automatisk opfølgning", og med vores nye modul kan du spare både tid, ressourcer og ikke mindst missede deadlines. Automatisk opfølgning er et fleksibelt system, der giver dig de rette værktøjer til at strukturere din opfølgning, hvor du bl.a. kan angive, hvornår første påmindelse skal sendes ud og til hvilke modtagere. Vi har skam gjort en skabelon klar til brug, men du kan også skrive din helt egen besked, hvis du ønsker en mere personlig meddelelse til dine underskrivere.

Med muligheden for automatisk opfølgning kan du nu bruge din tid på andet og mere end manuelt at skulle følge op på aftaler og kontrakter.

Du kan klikke her for at se, hvordan du bruger modulet, og du kan såmænd klikke her for at se, hvordan du får det.


Kort fortalt:

  • Hurtig og nem opfølgning
  • Automatiske påmindelser

Få nemt underskrevet dokumenter med MitID eller NemID

Upload dit PDF-, word- eller excel-dokument, der skal sendes sikkert og underskrives digitalt

Vælg de modtagere, der skal have adgang til filerne og underskrive med NemID eller Nordiske signaturer

Sæt en deadline for, hvornår man kan se filerne og underskrive digitalt

Tilføj besked til modtagere

Afsend dokument til deling og digital underskrift i hele Norden

4,5 mio. borgere har NemID med offentlig digital signatur. 
NemID har samlet set været anvendt mere end 3 milliarder gange.

Digitaliseringsstyrelsen udtaler

Tal og statistik

85 pct. af danskerne er tilfredse eller meget tilfredse med NemID. Læs mere om NemID og se offentlige tilgængelige statistikker

 

Nemt at anvende og lejerne er glade for løsningen. Nemid fungerer godt især ved underskrivning af lejekontrakter.



Palle Eriksen

PE Regnskaber

At sende kontrakter med signit.dk er nemt og hurtigt. Nemid fungerer godt. Nu slipper jeg for, at lede efter kontrakterne i ringbind.



Lene Adelheid Jensen

Loveastray.dk

Upload af dokumenter og bilag er nemt og man kan samle flere underskrivere til et dokument



Brian Klausen

Thy-Mors Energi

Opret din konto og send dit første dokument inden for 5 minutter