Enterprise
Dette produkt er målrettet store virksomheder, med 100+ ansatte, der sender mange dokumenter afsted til underskrift.

Antallet af brugere er ubegrænset, og påmindelser er inkluderet i prisen. Løsningen har også via webservice de bedste muligheder for integration til dokumenthåndteringssystemer, CRM, ERP eller lignende.

Kontakt os her vedr. pris på integration, og se vores øvrige priser her.

Vælg Enterprise fordi:

  • Unik brugerstyring - til og frakobl brugere efter behov
  • Digitale underskrifter købes i pakker - jo flere du købere, jo billigere er stykprisen (se priserne her)
  • Medarbejderne kan dele de købte underskrifter via en firmakonto
  • Brug virksomhedens eget brand og udtryk med SignIt, så underskriver møder jeres logo og design
  • Mulighed for flere underskrivere
  • Bestem rækkefølgen på underskriverne
  • Påmindelse ifht. underskrift af dokument
  • Validering med CPR-nummer så du bedre kan sikre dig, at det er den korrekte underskriver der både kan læse indholdet og underskrive aftalen (særdeles brugt ved dokumenter med person-/ virksomhedsfølsomme oplysninger)
  • Underskrevet dokument kan blive tilsendt via mail, til samtlige underskrivere (lavere sikkerhed)
  • Gratis krypteret og NemID-beskyttet arkiv på 5 GB til alle underskrevne dokumenter
  • Hurtig login med Facebook-, Microsoft- eller Google Account (SSO)
  • Gratis mailsupport
  • Gratis introduktionskursus
  • Alle dokumenter er krypteret
  • Log: alle aktiviteter på SignIt bliver logget
  • Tryghed via Secured by NETS
  • Underskriv med enten personligt NemID eller medarbejdersignatur

Hvis du har lyst til at høre mere eller prøve, kan du kontakte os via salg@signit.dk (ikke support henvendelser)