Enterprise

Dette produkt er ideel til store virksomheder, der sender talrige dokumenter og aftaler til underskrift. Antallet af brugere er ubegrænset, og automatisk opfølgning er inkluderet i prisen. Denne løsning har også de mest optimale muligheder for integration med andre dokumenthåndteringssystemer, CRM, ERP og lignende.

Kontakt os her vedr. pris på integration, og se vores øvrige priser her.

Vælg Enterprise fordi:

  • Unik brugerstyring - til- og afmeld brugere efter behov
  • Digitale underskrifter købes i pakker - jo flere du købere, jo billigere er stykprisen (se priserne her)
  • Medarbejderne kan dele de købte underskrifter via en firmakonto
  • Brug virksomhedens eget logo og design, så underskriver møder jeres brand og udtryk
  • Mulighed for flere underskrivere
  • Bestem rækkefølgen på underskriverne
  • Påmindelse ifht. underskrift af dokument
  • Validering med CPR-nummer så du bedre kan sikre dig, at det er den korrekte underskriver der både kan læse indholdet og underskrive aftalen (særdeles brugt ved dokumenter med person-/ virksomhedsfølsomme oplysninger)
  • Underskrevet dokument kan blive tilsendt via mail, til samtlige underskrivere (lavere sikkerhed)
  • Gratis krypteret og beskyttet arkiv med ubegrænset plads til alle underskrevne dokumenter
  • Hurtig login med Facebook-, Microsoft- eller Google Account (SSO)
  • Gratis mailsupport
  • Gratis introduktionskursus, så dig og dine kolleger kan komme godt fra start
  • Alle dokumenter er krypteret
  • Log: alle aktiviteter på SignIt bliver logget
  • Tryghed via Secured by NETS
  • Underskriv med MitID, NemID, medarbejdersignatur og biometrisk pas

Hvis du har lyst til at høre mere eller prøve, kan du kontakte os via sales@signit.dk (ikke support henvendelser)