Enterprise
Dette produkt er målrettet store virksomheder, med mere end 100 ansatte, der sender mange dokumenter afsted til underskrift.

Antallet af brugere er ubegrænset, og påmindelser er også inkl.i prisen.

Løsningen har også via web service de bedste muligheder for integration til dokument håndterings systemer, CRM, ERP eller andre systemer.

Kontakt os vedr. pris på integration.

Enterprise fordi:

  • Unik brugerstyring - til og frakobl brugere efter behov
  • Lav pris pr. bruger: 49,- pr. måned
  • Digitale underskrifter købes i pakker, jo flere du købere jo billigere stk. pris. Se priserne på digital signatur med Firma Plus her
  • Medarbejderne kan dele de købte underskrifter via en firmakonto
  • Virksomheds design: Jeres virksomheds design profil, kan pålægges SignIt, så når modtageren (underskriver) modtager info fra SignIt, så møder de jeres logo + design. Nøjagtig som i “gamle dage”, med fortrykte kuverter og brevpapir.
  • Mulighed for flere underskrivere
  • Bestem rækkefølgen: hvem skal skrive under som nr. 1, 2, 3 osv.
  • Påmindelse ifht. underskrift af dokument
  • CPR validering: Inden underskriveren ser indholdet af det dokument, som skal underskrives, kan man sikre sig at det er den korrekt underskriver, ved at vedkommende skal taste sit CPR nummer. Særdeles brugt ved dokumenter med person-/ virksomhedsfølsomme oplysninger.
  • Underskrevet dokument kan blive tilsendt via mail, til samtlige underskrivere (lavere sikkerhed)
  • Gratis krypteret og NemID beskyttet arkiv på 5 GB til alle underskrevne dokumenter
  • Hurtig login med Facebook-, Microsoft- eller Google Account (SSO)
  • Gratis email support
  • Gratis introduktionskursus
  • Alle dokumenter er krypteret
  • Log: alle aktiviteter på SignIt bliver logget
  • Secured by NETS
  • Underskriv med enten personligt NemID eller medarbejdersignatur

Hvis du har lyst til at høre mere eller prøve, så kontakt os via salg@signit.dk (ikke support henvendelser)

Se priserne på digitale underskrifter vores prisside